جک تریلی تراکتور چیست

جک های هیدرولیک ابزاری ارزشمند برای دارندگان تریلرهای کامیون و تراکتور هستند که به آنها اجازه می دهد تا اجسام سنگین را با حداقل تلاش و بدون نیاز به ماشین آلات پیچیده بلند و جابجا کنند. جک هیدرولیک تریلر تراکتور یک قطعه بسیار مفید از تجهیزات است که باید با کیت ابزار صاحب تریلر تراکتور همراه باشد.

تماس با هیدروجک

تماس با سایت هیدروجک مددی

هنگامی که صحبت از بلند کردن و جابجایی اجسام سنگین می شود،. جک هیدرولیک از مایعات تحت فشار برای حرکت سریع، ایمن و با حداقل تلاش جسم استفاده می کند. این جک هیدرولیک ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می دهد که آن را به بهترین انتخاب برای تریلرهای تراکتور و سایر وسایل نقلیه سنگین تبدیل می کند.

اولین ویژگی ظرفیت بالابر قدرتمند آن است. این می تواند از1 تن  تا چند تن را بلند کند و ابزاری عالی برای بلند کردن و جابجایی تریلرها و سایر بارهای بزرگ است. ثانیاً دارای سیستم بالابر هیدرولیکی کامل است،  نیازی به تجهیزات پیچیده نیست ویژگی سوم طراحی کم مشخصات آن است که به آن اجازه می دهد در فضاهای تنگ قرار بگیرد و حداکثر پایداری را برای بارهای بزرگتر فراهم کند.

صنایع جک هیدرولیک مددی

صنایع جک هیدرولیک مددی

ویژگی های جک تریلی تراکتور

یکی دیگر از ویژگی های خوب جک هیدرولیک تریلی تراکتور ، ویژگی های ایمنی آن است. این دارای یک دریچه آزادسازی اضطراری فنری است، بنابراین کاربران می توانند در صورت نیاز به دسترسی به اتصال تریلر یا مکان های دیگر، به سرعت جک را از سر راه خارج کنند. همچنین دارای یک چرخ ضربه ای قابل تنظیم است که به نگه داشتن جک در هنگام بلند کردن بار کمک می کند.

در حالی که یک جک پایه ممکن است برای کارهای کوچکتر کافی باشد، جک هیدرولیک تریلر تراکتور یک ابزار ضروری برای هر کسی است که مرتباً با بارهای سنگین سر و کار دارد. نه تنها ظرفیت بالابری بیشتری را ارائه می دهد، بلکه ویژگی های ایمنی، طراحی راحت و سهولت استفاده آن را به بهترین انتخاب برای هر صاحب تریلر تراکتور تبدیل می کند.

کارخانه تولید جک های هیدرولیک آذربایجان شرقی میانه

کارخانه تولید جک های هیدرولیک آذربایجان شرقی میانه

کاربرد جک تریلی تراکتور

جک های هیدرولیک از هر نوعی که باشند چه در صنایع کشاورزی کاربرد داشته باشند  بنای صنعت حمل و نقل و کشاورزی برای چندین دهه بوده است. حمل بارهای سنگین در فواصل طولانی به تجهیزات قابل اعتماد و کارآمدی نیاز دارد تا کار را ایمن، قابل اعتماد و مقرون به صرفه انجام دهد. جک های هیدرولیک تریلر تراکتور یکی از تجهیزاتی هستند که در حصول اطمینان از اینکه شرکت های حمل و نقل در مسافت های طولانی می توانند بارهای بزرگ را با حداقل خطر آسیب به بار یا آسیب به راننده کامیون یا اطرافیان خود حمل کنند، بسیار مفید است.

جک هیدرولیک تریلی تراکتور

جک هیدرولیک تریلی تراکتور

جک های هیدرولیک در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند از جمله جک هیدرولیک 70 سانتی ، جک هیدرولیک 90 سانتی ، جک دیسک ،  جک بیل لودری ، جک تریلی تراکتور  برای جابجایی بارهای بسیار سنگین از سطح زمین به موقعیت های مرتفع طراحی شده اند. جک های هیدرولیک تریلر تراکتور نوعی جک تخصصی هستند که به طور خاص برای این منظور طراحی شده اند. آنها بخش مهمی از فرآیندهای بارگیری و تخلیه کامیون ها و تریلرها هستند و به آنها اجازه می دهند بارهای بسیار سنگین خود را به راحتی به مقصد خود منتقل کنند.

جک های هیدرولیک تریلر تراکتور با در نظر گرفتن ایمنی و قابلیت اطمینان طراحی شده اند که در صنعت حمل و نقل بسیار مهم است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که وزن کامل تریلی را تحمل کنند و اطمینان حاصل کنند که بار مطمئن است و راننده و همچنین هر کس دیگری در مجاورت آن در طول فرآیند بارگیری و تخلیه ایمن نگه داشته می شود. علاوه بر این، آنها برای ارائه عملکرد برتر در زمین های ناهموار و شرایط آب و هوایی شدید مهندسی شده اند.

بهترین کیفیت آلیاژ جک های هیدرولیک در هیدروجک مددی

بهترین کیفیت آلیاژ جک های هیدرولیک در هیدروجک مددی

جک های هیدرولیک نیز کارایی بالایی دارند و به همین دلیل برای شرکت های حمل و نقل مقرون به صرفه هستند. آنها با یک سیستم هیدرولیک مستقل طراحی شده اند که جک را به سرعت و کارآمد بدون نیاز به نیروی خارجی یا منابع سوخت کار می کند. این به راننده اجازه می دهد تا کار را با حداقل کار و هزینه انجام دهد.

جک های هیدرولیک تریلر تراکتور به بخشی جدایی ناپذیر از صنعت حمل و نقل و حمل و نقل تبدیل شده اند و حمل بارهای بزرگ را در مسافت های طولانی آسان تر، ایمن تر و کارآمدتر می کنند. آنها تجهیزات قابل اعتماد و شهودی هستند که می توان روی آنها برای ارائه نتایج مورد نیاز شرکت های حمل و نقل حساب کرد.

جک تریلی تراکتور و ساختار

جک هیدرولیک که معمولاً به عنوان جک تریلر تراکتور یا جک ترولی شناخته می شود، یک قطعه با ارزش برای کارکرد تریلرهای تراکتور است. این دستگاه سنگین از فشار هیدرولیک برای بلند کردن یا پایین آوردن اجسام سنگین استفاده می کند و کارهایی را که در غیر این صورت ممکن است دشوار یا خطرناک باشد، ساده می کند. یک جک هیدرولیک باکیفیت هنگام انجام طیف وسیعی از وظایف حرکتی و موقعیت یابی آرامش خاطر را فراهم می کند.

انواع مختلفی از جک ها با توجه به نیازها و کاربردهای مختلف در دسترس هستند و مدل های کم مشخصات و برقی نیز برای اهداف مختلف در دسترس هستند. این جک ها که برای استفاده های سنگین ساخته شده اند، می توانند اجسام تا سه تن را به صورت مکانیکی بلند کنند. یک قاب محکم یک ویژگی ضروری برای اطمینان از پایداری سازه است، در حالی که بالابرهای قدرتمند وظایف سخت مورد نیاز در محیط های صنعتی سخت را انجام می دهند.

تریلرهای تراکتور با کیفیت بالا اغلب با جک هیدرولیک داخلی عرضه می شوند. مهم است که اطمینان حاصل شود که آنها از کیفیت بی عیب و نقص برخوردار هستند و برای عملیاتی که برای آن استفاده می شوند ضروری هستند. آنها نه تنها باید بتوانند اجسام سنگین را بلند کنند، بلکه باید بتوانند تناسب ایمن و مطمئن را نیز فراهم کنند. علاوه بر این، برخی از جک ها دارای یک عنصر ایمنی اضافی مانند قفل ایمنی خودکار و مهر و موم ضد نشت هستند.

نحوه کار ایمن جک های هیدرولیک

دانستن نحوه کارکرد ایمن جک های هیدرولیک ضروری است – دفترچه راهنما را بخوانید و همیشه به توصیه های ایمنی موجود توجه کنید. هنگام قرار دادن جک، اطمینان حاصل کنید که منطقه از هر گونه زباله پاک شده است و یک سطح پایدار پیدا کنید. بازوهای جک را روی سطح جسم قرار دهید و مطمئن شوید که بازوها عمود بر زمین هستند. سپس اهرم رهاسازی را وصل کرده و دسته یا پمپ را بکشید تا جسم را بلند یا پایین بیاورید.

جک های هیدرولیک برای کارکرد مطمئن تریلرهای تراکتور ضروری است. هنگام انتخاب جک با کیفیت، همیشه قدرت، ایمنی و کاربر پسند بودن مدل را در نظر بگیرید. با انتخاب یک جک مطمئن و ایمن، اپراتورها می توانند اطمینان حاصل کنند که بیشترین بهره را از تریلر تراکتور خود می برند و مهمتر از آن، خود و تجهیزات خود را در هر شرایطی ایمن نگه می دارند.

جک هیدرولیک تریلر تراکتور ابزاری ضروری برای حمل اقلام بزرگ است. معمولاً در حمل و نقل کالاهای حجیم یا کانتینرهای بزرگ مانند بارگیری و تخلیه تریلرهای باری استفاده می شود. با استفاده از جک هیدرولیک، اپراتور کامیون قادر به بلند کردن و جابجایی بار با سرعت و امنیت بیشتری می باشد.

جک سازی برادران مددی

جک سازی برادران مددی

جک های هیدرولیک با یک پمپ، یک شیر کنترل فشار و یک سیلندر پلانجر ساخته می شوند. پمپ جک به یک مخزن متصل است که سیال تحت فشار را در خود نگه می دارد. این مایع سپس به داخل سیلندر پیستون فشار داده می شود تا بار را بلند کند. دریچه های روی جک قابل تنظیم هستند و برای تنظیم فشار سیال استفاده می شوند و در هنگام تلاش برای بلند کردن محموله های مختلف انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کنند.

هنگام خرید جک هیدرولیک، مهم است که عواملی مانند اندازه و وزن محموله ای که باید بلند کنید و نوع شیر کنترل فشار مورد نیاز را در نظر بگیرید. علاوه بر این، باید مطمئن شوید که جک برای مدل و مدل خاص تریلر شما طراحی شده است. خرید در اطراف و مقایسه قیمت ها نیز عاقلانه است

صنایع هیدروجک مددی

صنایع هیدروجک مددی با بیش از نیم قرن تجربه به شما اطمینان می دهد که جک های تریلی تراکتور تولیدی خود را با بهترین کیفیت و تضمین قیمت به صورت عمده و خرده در اختیار شما مصرف کننده گرامی قرار خواهد داد.

بهترین قیمت و خرید جک تریلی تراکتور

برای اطلاع از بهترین قیمت و خرید جک هیدرولیک تریلی تراکتور می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت هیدروجک اقدام فرمائید .